تیم جانبی آل متعهد به ارسال سالم کالاست. با این حال، برای اطمینان خاطر شما، سیاست بازگشت کالا تا ۷ روز پس از دریافت با راهکاری ساده و مناسب پیشبینی شده است اگر مشکلی پیش آمد، نگران نباشید!.
⏱️ زمانبندی و شرایط کلی
-
مهلت بازگشت کالا: شما ۷ روز فرصت دارید تا پس از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.
-
شرایط محصول: کالای بازگردانده شده باید در شرایط اولیه خود باشد (پلمپ شده، استفاده نشده) و تمامی جعبه، برچسبها و ملزومات همراه آن ارسال شود.
-
استثناها: کالاهای بهداشتی مانند مسواک و مانند ان قابل بازگشت نیستند. همچنین کالاهایی که به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل این شرایط نمیشوند.
📝 فرآیند بازگشت کالا
برای بازگرداندن کالا باید این مراحل را دنبال کنید:
-
تماس با پشتیبانی: حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت، از طریق ارسال پیام متنی به شماره
.........یا آیدی.....@در تلگرام با واحد خدمات پس از فروش ارسال کنید. در پیام خود، علت بازگشت، کد خرید و عکس محصول را ارسال کنید. -
هماهنگی و ارسال: پس از هماهنگی با کارشناسان و دریافت آدرس، کالا را ارسال کنید. ارسال کالا بدون هماهنگی قبلی مجاز نیست.
-
بررسی و عودت وجه: کارشناسان فروشگاه پس از دریافت کالا، آن را طی ۲ تا ۳ روز کاری بررسی میکنند. در صورت تایید، مبلغ پرداختی شما حداکثر تا ۲ روز کاری دیگر به حسابتان واریز میشود.
💡 نکات مهم درباره هزینه ها و کالای معیوب
-
هزینه ارسال: اگر به دلیل انصراف شخصی (و نه ایراد فنی) کالا را بازگردانید، هزینه ارسال بر عهده شماست. اما اگر ایراد یا مغایرت کالا توسط کارشناسان تایید شود، هزینه های ارسال را فروشگاه متقبل میشود.
-
کالای معیوب یا ناسازگار: اگر کالای دریافت شده خراب یا دارای مشکل فنی/ظاهری است، حتماً ظرف ۲۴ ساعت پس از تحویل موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید. پس از این مهلت، فروشگاه مسئولیتی نخواهد داشت.
- محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه جانبی آل است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. جانبی آل در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.
- موراد ارسالی هدیه شامل گارانتی 7 روزه نمی شود.
